shoppat :)

Idag vaknade jag av att Annie kom in och väckte mig.. Hon är så söt min lilla prinsessa :)
Annie åt lite frukost och jag började göra mig iordning för efter Annie ätit frukost så skulle jag och Annie ut och shoppa lite.. Vi hitta födelsedags present till Sebastian som fyllde år i söndags.. Så på torsdag när vi hämtat Moa så ska vi på kalas hos honom :)
Fick även tag på en fin vår mössa till Annie :) Fanns en del att välja mellan..

Imorgon kommer Sofie och hennes kompis hit och ska va här i veckan :) Barnen älskar Sofie så det ska bli roligt för dom att träffa henne :)

Har inte så mycket mer att skriva så det får bli bra såhär.. Ni får nöjja er med detta ett tag :)

Saknar Mia massor..
Hoppas du får igång din telefon snart och kan ringa mig :)





Annies vårmössa :)



Kärlek <3




Barnen med faster Sofie :)





Älskar min familj <3



Puss mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0