Impad :)

Oj, då nu va det ett tag sen jag iuppdatera här.. Ohh, shiit, Mia kommer inte vara glad på mig.. Sorry, ska försöka skärpa mig på den fronten.. Men bara försöka!! heheheh

Vad har hänt här då sen sist??
Hmm, inte så mycket kanske.. I torsdags kom Moa hem igen så då blev det fullt bus här hemma..
Sen i fredags så skulle Annie åka till sin pappa och det va inte några glada miner ;( Barnen hade ju saknat varandra jätte mycket så dom ville ju leka mer.. Lite tråkigt att barnen inte får träffa varandra längre..
Sen kom Sofie hit i samma veva som Annie skulle åka så då blev Moa jätte glad och satt och myste med faster i soffan :)
Hela lördagen så städa jag och tvätta..
I söndags så tog vi en mysdag jag, älsklingen och lilla Moa :) Somnade runt halv 1-1 på söndagen och sen vaknade jag själv av väckarklockan 06,45 :) Wihoo.. hehehhe.. Det va ett tag sen som jag vaknade av väckarklockan.. Rätt impad :) Älsklingen kom upp strax efter kl 7 och sen va det dax att väcka Moa men hon ville inte gå upp.. Älsklingen frågade henne om hon skulle komma upp? Nä, svarade hon och vände sig om.. Till slut så fick han väckt henne och hon kom upp men det va inte poppis.. Hon va jätte trött.. Fast att hon la sig tidigare än vad hon brukar.. Åkte och lämna Moa i Grästorp..
Jag tillbringade min dag med att slipa en bil.. Fast inte hela dagen.. Min syster kom och hämta mig vid 3.. Bättre sen än aldrig.. Hon skulle ha kommit kl 1 egentligen, men hon är inte snabbast i stan :)
Hon skulle åka och hämta sin bil och ville inte åka själv så då följde jag med henne.. Vi satt och tjöta om allt och inget.. Fan, vi flabba hur mycklet som helst.. Det bästa va ju änna bilstereon.. hahahhah.. Helskumt!!
Sen körde hon mig till älsklingen igen och jag fortsatte att slipa bil.. Men vi tog en tidig kväll så va hemma väldigt tidigt.. Igår försov vi oss lite så vi vaknade ca 8,20.. Så det va bara upp och klä på sig och sen åka..
Det har vart helt underbart dom här 2 dagarna med älsklingen :)
Idag kunde jag inte åka med för jag ska iväg vid 10.. Men jag säger inte vart jag ska.. Våran lilla hemlis :)
moahahhahahhah..

Idag äntligen kanske jag kan få fixat mitt hår oxå :) Tycker inte alls om det nu!! Så vi får se vad det blir för något.. Kanske klipper jätte kort :) Ööh, nä skulle inte tro det va.. Saknar mitt långa, blonda hår som jag hade i somras..
Nä om man skulle ta och fixa i ordning sig så så jag inte kommer försent sen..
Just det ja, ska ju ringa en massa samtal idag med.. F-kassan bland annat och jag menar det är ju inte kort väntekö... Hatar deras köer!!

Längtar tills på fredag för då kommer min lilla prinsessa hem igen :)


Älskar min familj <3
Ni 3 gör mig lycklig <3



Nä nu får det räcka.. Ska försöka att uppdatera oftare :)
Ha det gött!!


Puss mig*


Kommentarer
Postat av: gabriella

de va ta mej fan på tiden!!! haha!

saknar er allihop megamassor, love u <3

2010-02-12 @ 10:30:54
URL: http://belski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0