jiihoooo :)

Ja, idag är det fredag igen. Älskar vissa fredagar :) Idag ska jag hämta Annie på dagis.. Har saknar henne fruktansvärt mycket.. Så ikväll blir det massa mys :) <3
Imorgon blir det ännu mera mys och då är det melodifestivalen.. hihi.. Det får vi ju allt ta och kolla på.. Annie älskar musik så det diggar hon nog.. Hon tyckte om det förra året :)

Måste ju bara berätta att jag fick upp Sofie 8,45 idag :) Hehehe.. Hon va inte så glad när hon såg va klockan va men hon är uppe.. Nu sitter hon i soffan och tror hon somnat men jag har mitt knep hur jag får väckt henne :)


Vad ska jag mer skriva??
Har fått reda på en jätte rolig grej :) Fast visste det redan innan du sa det.. heheh.. Är jag synsk?? Kanske lite :)

Idag blir det lite städ här hemma.. Måste tvätta lite oxå.. Sen ska jag få Sofie att hjälpa mig att sätta upp hyllorna i mitt och älsklingens sovrum.. Blir ju inte gjort annars ju.. Men Sofie tycker inte om att hjälpa mig med sånt för jag är så himla petig säger hon :) Undra vem som gjort mig sån?? Men sitter det saker på väggen är det ju klart att det ska sitta RAKT och i SAMMA höjd :) Kommer nog bli skit snyggt när det är klart :) Får väl lägga upp bildbevis senare..

Idag gick jag upp samtidigt som älsklingen :) Kl 7.. Va mysigt att hinna få lite pussar innan han åkte, så nu klarar jag mig nog tills jag hämtar AnniePannie :)

Nä det känns som jag bara babblar en jäkla massa.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva ju..? Men det vfinns ju vissa som klagar att jag inte skriver så om jag bara skriver en massa babbel så får ni ju en del att läsa och då kanske ni klarar er..? heheheh.. Nä nu får det nog vara bra.. Ska ta mig en cigg och sen sätta igång :)
Ha det gött där ute!!


Älskar min familj så in i bomben <3
Ni är det bästa som hänt mig :)


Du och jag älskling <3 För evigt:)             




Syskon kärlek :) Dom är så söta :)





Puss mig*


Kommentarer
Postat av: gabriella

åååh, samtidigt som jag ber dig lägga in bilder på snorungen hatar jag när du gör det. Saknar henne bara mer ju!!!!!!!! älskar er!

2010-02-19 @ 17:03:33
URL: http://belski.blogg.se/
Postat av: Sofie

DU ÄR ELAK! D: D: D::::

2010-03-04 @ 20:48:48
URL: http://followthenotes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0