kommerintepånågonrubrik!!

Hej hopp alla där ute.. Hur har ni det? Här är allt bara fint.. Fast saknar min lilla Annie fruktansvärt mycket..
Igår tog vi det lugnt.. Annie fick vara ledig från dagis för att hon och Moa lekte för fullt här hemma :) Under tiden barnen lekte så hann jag med massor här hemma.. Tvätta, städa OCH tog hand om barnen..
Inte alla som kan det..
Annie åkte till sin pappa igår och Moa blev ledsen som alla andra gånger Annie åker.. Så tråkigt!! Tänk va bra allt hade vart om alla ville vara med och samarbeta.. Det ska väl inte vara så svårt?!?! Jaja, tycker synd om barnen men kan inte göra något åt saken..


Förra året förstorade jag upp kort på Annie och Moa och igår satte jag upp dom på väggen :) *Kan själv* Har lärt mig det att vill jag ha något gjort direkt så får jag göra det själv!!
Förra helgen så fick jag hjälp av Sofie att sätta upp hyllorna på väggen :) Blev super nice :) Och det tyckte älsklingen oxå :) *Vilken tur* hehe..
Så nu återstår hyllorna i vårat sovrum.. Och när tror ni dom kommer komma upp på väggen?? Det blir nog när jag gör det själv..
Just nu ligger Moa och nanar midda, precis som vanligt när hon är oss oss.. Sen vid 4 ska vi åka iväg och äta midda:)
*Hoppas maten smakar gott*
Sen ikväll är det melodifestivalen och det ska jag och älsklingen självklart kolla på.. Missade förra veckan.. Men men jag lever ju för det :P
Och självklart blir det en massa mys :)

Imorgon ska vi hämta Sofie :) Hon ska vara hos oss nästa vecka nu när hon har sportlov.. Gött, så jag slipper sitta hemma själv.. Är ju så j*vla tomt här hemma utan barnen.. Får se vad vi hittar på för kul :)


Förut så gick vi ut och tog en liten promenad, så jag tog på Moa kläder och när vi va klara ja, då får Moa för sig att hon vill ha kjol på sig idag.. Men eftersom vi redan va klara så kom vi överäns om att hon får byta om till kjol när hon sovit middag.. Och det gick hon med på :)

Nä om man kanske skulle ta och göra sig iordning nu innan Moa vaknar..

Ni får ha det så gött där ute :) Skulle va kul med en liten kommentar :)

Älskar min familj :)
Ni tre gör mig så lycklig <3


Idag får det bli en bild på mig och älskling :)



Puss mig*


Kommentarer
Postat av: Tina

jag får väl skriva en liten komment då.. hehe

vad duktig du är o kan själv. samma här. vill jag få upp nått så gör jag de själv.. hehe..

hoppas ni har de bra.

pusss

2010-02-14 @ 13:39:38
URL: http://jusstinaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Klart att de blir bara gjort om du tar tag i det-superkvinnan som ja brukar kalla dig ;)

2010-02-14 @ 16:30:21
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja kan kanske komma på en kafft nån dag i veckan..:) lika bra att ta tag i saker själv, ska man vänta på att killar ska göra de så hinner vi bli mycket gamla :)

2010-02-15 @ 11:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0