mera snö :)

Jupp, nu snöar det ute igen :) Alla klagar på snön hela tiden men jag tycker allt att det är mysigt med snö.. Visst det är kallt och jobbigt med alla kläder men nu när vi äntligen får massa snö så ska man inte klaga.. Minns inte när det va såhär mycke snö sist.. Jag tycker om det och det får gärna komma massor :)
Sitter här hemma och försöker få tiden att gå.. Skulle tagit ett strög med dammsugan men det får vänta för Annie sover midda fortfarande.. Hade tänkt hinna med det innan vi ska hämta Moa men får se hur länge Annie nanar..
När Annie la sig förut så passa jag på och skala potatisen så jag slipper göra det sen när vi kommer hem.. Ibland är jag allt lite smart som förbereder lite :)

Vad ska man göra i helgen då tro?
Annie åker till sin pappa imorgon, sen på lördag ska vi på kalas hos älsklingens mamma.. Men vad ska man mer hitta på? Självklart så kommer ju Sofie hit oxå :) Melodifestivalen är på lördag så det får jag allt ta och kolla på.. Sen händer det nog inte så vidare värst mycket.. Sen kommer Ni läsare får gärna komma med förslag :)

Nu är klockan 14,34 vilket betyder att Mia kommer att ringa mig snart :)
Och snart kommer älsklingen hem oxå :) Han väckte inte mig i morse innan han åkte så hann inte träffa han.. Saknar honom varje sekund han är ifrån mig..

Nä, nu ska jag gå och göra mig iordning så jag är klar när vi ska åka..
Annie har saknat Moa jätte massor.. Hon pratar om henne hela tiden..

Ha det gött där ute :)



Annie och Moa i somras :)





Älskar min familj så otroligt mycket <3

Puss mig*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0