Snö :)

Ja nu är det mycket snö på backen.. Lovade Mia att ta lite kort och lägga upp på bloggen så jag får ju ta och hålla det jag lovat :) Vet inte vad jag ska skriva så idag får ni nöjja er med bilder :)



Annie ska ha som mamma efter duschen :)






            

Mammas prinsessa :)


Annie slappar i snöhögen :)





Kan ju lägga upp bildbevis på hyllan jag och Sofie satte upp.. Höjdrädd som sjutton är jag och för att få upp hyllan så fick vi hänga över räcket.. Vet, vi är inte riktigt kloka :) Men snyggt blev det.. Har ingen bild med sakerna på hyllan för orkar inte ta en ny bild och föra över den på datorn..



Så detta får räcka för idag.. Nu ska jag och Annie mysa lite :) Hon har bestämt sig för idag att INTE sova midda.. Ibland funkar det så hoppas att hon inte är allt för gnällig ikväll..




Älskar min familj <3



Puss mig*


Kommentarer
Postat av: Linda R

Hon är väl bara för go den tösen!! Jonas tyckte hon va en cooling på bilderna =)

2010-02-28 @ 18:23:50
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0