grattis :)

Grattis till dig Sofie som fyller 15 år idag:)
HIPP HIPP HURRA!!!

Sofie tittar på hitta nemo med barnen :)

Hon bara ÄLSKAR den filmen :D

Eller inte :P hahhahah

Vet inte riktigt vad jag ska skriva  mer.. Har inte hänt så mycket i helgen.. Tagit det lugnt mest :) Va på kalas igår hos Sofie :) Utav oss fick hon en bil :D Inte alla 15-åringar som får en bil i födelsedags present.. hehehe.. Men den kommer att bli jäkligt snygg :) Enda kravet som finns är att Sofie själv MÅSTE vara med och skruva bil :)

Nä nu får jag ta och snacka vidare med Mia :)

Älskar min familj mest av allt <3


Puss mig*


Kommentarer
Postat av: Sofie

Måste du vara så elak ?! >______<



Tack för bilden :D

Alla blev ganska förvånade när jag berättade xd



puss

2010-01-18 @ 20:33:26
URL: http://followthenotes-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0