Tisdag!!

Idag är det tisdag och vad händer idag då? Har ingen aning än.. Tar det mest lugnt och väntar på att klockan ska gå.. Fast vet inte vad jag väntar på eller varför klockan ska gå fortare.. hehhee..
Vaknade vid ca 9,30 idag :) Somnade inte fören typ halv 3 inatt så inte så konstigt att man sov länge.. Sovtiderna blir väldigt konstiga när barnen inte är hemma.. Kommer i säng sent och sover längre.. Det är ju inga barn som kommer in kl 7 på morgonen och väcker mig ;( Men till helgen blir det andra sovtider.. För på fredag så kommer min lilla prinsessa hem igen :) Så då blir det full rulle igen :) ME LIKE :D

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Det är nämligen så att Mia tvingar mig att blogg.. Just nu så väntar hon i luren tills jag bloggat färdigt :) hahaha.. Ja, vi är inte som alla andra :)


Hittade några bilder från nyårsafton :)


Annie, Moa och Sebbe :)



Där trivs Sebbe :) Med båda hans tjejer :)


Sötnosarna :)


Sebbe bjuder Annie på russin :)


Moa och älsklingen :)


Mammas prinsessa :)


Jag och Sebbe myste oxå =)


Dom är så söta dom små liven :)

Nä nu får det var bra..
Får uppdadera mer en annan dag..
Ha det gött :)

Älskar min familj <3

Puss mig*

 


Kommentarer
Postat av: gaby

Åååhååååhååå, min lilla älskling är så fin :)

Å jag har redan snott bilderna bara så du vet , haha!

Love u!

2010-01-19 @ 12:36:24
URL: http://belski.blogg.se/
Postat av: Linda

Såå mysiga bilder!!

2010-01-20 @ 22:56:19
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0