tjat, tjat och åter tjat =)

Ja folk tjatar på mig att jag ska blogga.. Men vet ju inte vad jag ska skriva ju...?
Så idag så får det bli lite bilder :) Så hoppas att ni blir nöjda med detta :) Idag är temat barnen.. hihihi.. Har tagit lite bilder i barnens rum så ni får se..
För ett tag sen så gjorde jag ju bokstäver som bildade barnens namn.. Nu har dom kommit upp på väggen i deras rum :)



Moas sida av rummet :)



Annies sida av rummet :)



Ena sidan av barnens lilla krypin :)




Andra sidan av barnens lilla krypin :)



Barnens motorcyklar dom fick i födelsedags present av oss :)




Så nu fick ni lite bilder att kolla på och se hur barnen har det i sitt rum :)
Nu ser jag att klockan blivit mycket så nu är det dax för mig att hoppa in i duschen innan älsklingen kommer..

Längtar tills imorgon då Annie kommer hem igen :)

Älskar min familj <3

 

Ha det gött =)

Puss mig*




Kommentarer
Postat av: Tina

vad fint de blev :)

2010-01-21 @ 15:36:18
URL: http://jusstinaa.blogg.se/
Postat av: jennie

så fint med namnen på väggen :) Flisan har ju också vita bokstäver som ska upp på väggen nu när vi ska flytta :)

2010-01-23 @ 17:40:58
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0