Bara är :)

Nu ligger Annie och Tindra och nanar midda.. Och jag sitter och lyssnar på musik och bara är :) *Me like*

Imorse vakna jag av att Annie busa med Tindra.. Men vi gick inte upp förän kl va närmare 9.. Det va skönt att få sova ut lite :) Det blev frukost för barnen och efter det så blev det en dusch.. Dom leker jätte bra tillsammans dom små liven.. Sen kom Andrine, Jani, Janis bror och Albin förbi en sväng.. Och ja, Annie och ALbin är som hund och katt ibland.. Dom ska ha samma leksaker, skrika lite på varnadra och bara tjafsa.. Men dom är söta ändå :) Dom kanske blir ett par när dom blir äldre :P

Igår när jag hämta Annie på dagis så va jag så arg och samtidigt ledsen på vägen hem.. Jag förstår inte hur man kan göra så.. Hur kan man vara så elak mot ett barn? Det finns lixom inte i min värld.. Ett barn ska inte behöva få bli drabbad på det sättet.. Usch, säger jag bara..

När vi kom hem från dagis så fick Annie en liten present av mig.. Hon öppna lådan o i lådan så låg det ett par pippi skor.. Har nog aldrig sett ett barn bli så glad över ett par skor förut.. Hon bokstavligt talat tappa hakan och ögonen bara lös av lycka på henne :) Hon blev så glad över dom.. Och självklart gjorde det mamma glad :) Hon är helt tokig i pippi.. Hon är så jäkla söt min lilla prinsessa.. Hon är verkligen mitt allt.. Kan inte tänka mig ett liv utan mitt lilla barn.. Hon förändrade mitt liv totalt när hon kom till världen.. Och det förändrades bara till något bra.. Älskar mitt barn av hela mitt hjärta.. Hon börjar bli så stor bara.. Tiden går så fort och snart så är hon tonåring..


Jag längtar tills nästa vecka :) Då ska jag äntligen få träffa en väldigt speciell liten tjej för mig.. Ska få besök av lilla My.. Shiit, vad jag saknar henne.. Har inte fått se henne på jätte länge och det gör så ont i mig.. Det är många gånger som hon kommer upp i mina tankar.. Hon betyder så fruktanvärt mycket för mig.. Ni som känner mig vet vad jag menar.. Hon va i stort sett jämt hos mig förut.. Jag saknar den tiden så mycket.. Vi kunde sitta uppe på kvällarna och bara berätta små hemlisar för varandra :) Hon är inte så liten längre.. Men hon kommer ALLTID att finnas i mitt hjärta och i mina tankar..

Ikväll ska jag och älsklingen mysa lite och kolla på film <3 Han har bett mig välja film.. Hmm, det blir inge bra.. Vi vet båda 2 att det inte blir så bra.. Har inte lyckats välja så bra filmer så jag överlämnar det uppdraget till honom.. Det blir lika bäst :) Älskar min sambo Joakim Zander fruktansvärt mycket <3 Du och jag hela livet :)


Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.. Har massor att skriva men ska jag skriva allt så kommer det nog bli en hel bok tror jag :P Har hittat kabeln nu så idag blir det lite bilder på stövlarna och skorna som jag lovat er :) Blir även lite andra bilder :)



Min underbara vän Emelie :) Är så glad att du finns i mitt liv <3


Jag och Annie när vi va på lekplatsen :)


Så fin bild på lilla Annie :)


Lilla loppan när vi va ute i Tumleberg :)


Annies pippi skor :)


Barnens stövlar :) Dom har lika dana så lägger bara upp bild på ett par..


Mia, min vän som jag saknar otroligt mycket :)


Lilla My :)


En bild på min älskade sambo oxå <3


Detta blev ett långt inlägg men bilderna tar ju lite plats.. Lägger aldrig upp i miniatyr för ibland går det inte att öppna dom bilderna.. Så därför blir det full storlek på dom :) Bra va?? ;)

Älskar min sambo och barnen <3
Ni är mitt liv :)


Nä nu får jag ta och göra något Annat.. Men ni får ha det gött där ute:)


Puss mig*

Kommentarer
Postat av: Emelie =)

Tur för dig min gumma att du betyder så mycket för mig, annars hade jag nog fått ge dig en omgång för den bilden.. ler Du är söt och det märks verkligen på dig att Annie betyder allt för dig.. Du är en underbar mamma.. Och nej, så som idioten gjorde i fredags gör man faan inte.. Det är inte okej... Blir arg när jag tänker på det.. =o(

Kramar

2010-05-29 @ 22:05:48
Postat av: gabriella

ÅÅ vad jag saknar dig med min vän. <3

Och jösses vad fint du har det här nu :) love u

2010-06-02 @ 13:45:55
URL: http://belski.blogg.se/
Postat av: jennie

va fin din blogg är :)

2010-06-09 @ 14:45:25
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0