Fixar dag :)

Hmm ojj, redan Lördag idag.. Och det är jätte fint väder ute :) Solen lyser inte så där jätte mycket men det är varmt och skönt ute.. I går åkte Annie till sin pappa.. Saknar henne redan.. Men veckan går nog fort..

I går kväll så somna jag i fotöljen.. hahah.. Älsklingen fick inte väckt mig så jag fick allt sova där hela natten :P Vaknade vid halv 8 och tänkte att jag skulle lägga mig i sängen och fortsätta sova lite men icke, för när jag satte mig upp och kolla så stod Moa vid dörren och hon hade inga planer alls på att sova mer så det fick bli att gå upp.. Men det gjorde mig inget :) När Moa hade ätit frukost så gick vi en promenad..
I torsdags så köpte jag nya stövlar till Annie och Moa ville ha likadana så då fick det bli att gå till sko affären och köpa nya stövlar till Moa och självklart är det pippi på :)  Efter det gick vi till ica och köpte mjölk.. Sen hade jag tänkt att gå hem men det tänkte inte Moa.. Hon skulle gå mer promenad :) Söt ungen.. Så vi va ute och gick 1,5 timme tror jag :)
När vi kom hem så lagade vi lite mat och nu ligger Moa och nanar midda.. Sen när hon vaknar så ska vi åka ut till tumleberg och fixa lite.. Klippa gräset och pyssla lite :) Moa älskar att vara där ute så det kommer bli jätte kul.. Det är inte bara hon som älskar det, utan det gör jag med :)
Kanske ska ta med lite korv och grilla där ute sen..

Nä jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Det står lixom still i huvudet..

Hitta inte kabeln så kan inte lägga upp bilder på barnens stövlar men får göra det en annan dag..
Ha tålamod :)

Moa och Annie på lekparken förra sommaren :)


Jag och älsklingen på nyårsafton :)


Älskar min familj <3
Ni gör mig så lycklig!



Ha det gött där ute..


Puss mig*

Kommentarer
Postat av: Isabel

Så fin liten familj du har nu, Emelie :) Vackra döttrar har ni också :)

Puss o kram!

2010-05-27 @ 01:18:13
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0