godmorgon :)

Ja jag är inte speciellt bra på att uppdatera här som ni märker.. MEN, jag hinner ju knappt sitta vid datorn.. Och när jag väl sätter mig här och tänkt skriva av mig lite så försvinner ALLT från mitt huvud.. Så då finns det inget att säga..

Idag är det jätte fint väder ute, fast lite tråkigt att det blåser så ;(
Nu sitter jag och väntar på att mitt lilla hjärta (Emelie) ska komma :) Annie och Moa leker för fullt.. Dom har kommit på att farfar Johnnys säng är ju rolig att hoppa i så just nu är dom i hans "rum"  :)
Imorse vakna vi innan klockan.. Älsklingen tyckte nog det va lite små jobbigt för först ringde min ena mobil, han stängde av alarmet och vände sig om, sen ringde min andra mobil så han vände sig om igen och stängde av det alarmet, och vände sig om och då ringde hans alarm.. Stackars älsklingen.. tihi.. Vi gick upp med barnen och när det va dax för blöjbyte så säger båda barnen att dom vill ha trosor på sig.. Okej, tänkte vi så dom fick gå på toaletten först och än så länge har det inte blivit någon olycka :) Dom är jätte duktiga dom små älsklingarna :)

Idag ska ju Annie åka till sin pappa ;( Med andra ord kommer Moa bli ledsen.. Hon tycker inte alls om när Annie åker.. Tråkigt att det är såhär.. Men hoppas att det blir bra snart..


Vad mer ska man skriva? Alltså jag har så mycket i tankarna så vet inte vart jag ska börja.. En del kanske inte är så intressant men ändå :P

Jo, i tisdags morse eller rättare sagt förmidda så märkte jag att Annie hade prickar i ansiktet.. Wihoo, tänkte jag.. Äntligen vattkoppor :) Nu tänker ni säkert; Snäll mamma Annie har som blir glad när hon är sjuk men så är inte fallet!! Det går vattkoppor på hennes dagis så väntade bara på att Annie skulle få det.. Och sen tycker jag som såhär att det är bättre om hon får det nu när hon är liten och INNAN sommaren.. Inte så kul att få det mitt på sommaren när det är varmt ute.. Va på bvc och frågade om det kunde va det men hon visste inte.. "Det kan va" sa hon.. Min första tanke va; Vad är det om det inte är vattkoppor? Hennes "koppor" bleknar och efter ett tag så blommar dom upp igen och blir tydligare.. Vi får se, har hon det nu så har hon det..

Just nu så duschar barnen.. Och jag hör hur dom skrattar och har jätte kul :) Blir nog inte lika kul för mig, för jag tror att det är vatten på hela golvet nu.. Men men det gör inget :) Barnen har kul och det är huvudsaken :)

I helgen vet jag inte vad vi ska hitta på.. Hoppas det är fint väder så Moa kan va ute och leka.. Hon bara älskar att få va ute och springa av sig :)

Igår fick Annie nya tofflor av Emelie.. Hur gulligt som helst av dig hjärtat.. Annie älskar dom för det är pippi på..
Så idag får det bli att köpa ett par till lilla loppan oxå :)


Nä nu får det nog räcka tror jag.. Ska ta och sätta på lite kaffe innan Emelie dyker upp :)
Ha det gött :)



Mannen i mitt liv :) Älskar dig så otroligt mycket <3




Älskar min familj över allt annat på denna jord :)
Ni 3 betyder allt för mig :)




Puss mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0