Wihoo :)

Jag ska inte ta åt mig äran för detta, det är min yster Ramona som gjort om min blogg lite :) Visst blev det snyggt? Det tycker iallafall jag :) Så tusen tack syster yster..

Idag är det torsdag och det betyder att det är fredag imorgon.. Vilket bertyder att jag äntligen ska hämta min lilla prinsessa :) Massa myspys imorgon med henne..
Fick ett mezz av Annies pappa igår om att Annie har vart utan blöja i 3 dagar utan olyckor.. *STOLT* Annie är inte så liten längre.. Saknar den tiden när hon va liten bebis.. Åhh, dom luktar så gott dom små bebisarna.. Blir sugen på en till faktiskt om jag ska vara ärlig :P Men jag får låna andras barn istället :)

Nä skulle bara in här och tacka syster för jobbet :)
Så nu ska jag fortsätta med mitt här hemma och vänta på älsklingen :)


Love my family <3
Ni 3 är allt för mig :)



Ha det gött så hörs vi :)


Puss mig*

Kommentarer
Postat av: Ramona

Vad kul att du tyckte om den :) Bytte även din profil bild, tyckte det behövdes xD

XoXo

2010-05-27 @ 20:01:19
Postat av: Emelie =)

Jag är oxå himla stolt över din dotter.. Mycket duktig tjej ju.. =) Hihih Emelie du får ju låna min dotter titt som tätt. Hon är kanske ingen bebis, meen hon är ju iaf ett år yngre än Annie så hon känns ju liten.. =o) Kramar

2010-05-27 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0