kallt

Idag är det jätte kallt ute.. Brr.. 4,5 minus grader när jag gick upp 6,50.. Jag förstår inte varför jag ska vakna så tidigt när barnen inte är hemma? Det är skönt att komma upp i tid på morgonen men ändå lixom.. Vill ju sova ut oxå..

I fredags när Moa kom så fick hon måla sin tavla :) Hon tyckte det va jätte kul.. Så nu ska dom bara torka riktigt och sen ska dom hängas upp på väggen.. Men jag har inte riktigt bestämt mig för vart dom ska hängas upp..

Såhär blev Moas resultat :)



Såhär blev Annies resultat :)





Idag så känns det som jag har massor att göra.. Jag måste tvätta, ska träffa mamma, sen möte kl 13 och sen är det dax för simskola idag kl 14.. Fulle rulle.. Så jag hoppas att jag hinner med allt.. Men det ska nog gå.. Min förkyllning är fortfarande inte borta :( Näsan bara rinner hela tiden och huvudet är helt tjockt.. Inte så kul.. Men jag hoppas att jag är bättre snart :)

Hahahah, igår hände något roligt, fast ändå inte så roligt.. Stod i duschen och skulle raka benen.. När jag rakat ena benet så tog vattnet slut!! Då va det översvämning i källarn så dom hade stängt av vattnet.. Smart, där stod jag i duschen och hade hunnit med ett ben.. Hann inte ens tvätta håret.. Men nu så är dom här och rensar avloppet så snart ska jag nog kunna hoppa in i duschen och göra ett nytt försök :)

Nä, nu får det nog räcka med skrivandet.. Måste sätta igång med allt jag ska hinna med idag..
Ha det gött så hörs vi en annan dag :)


Jag älskar min familj <3
Ni gör mig så lycklig :)






Puss mig*



Kommentarer
Postat av: jennie

de blir nog lätt så att man vaknar tidigt när man är van vid det. Det gör iaf jag. :)

fina tavlorna blev!

2010-11-11 @ 08:43:35
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: gabriella

ååååå va fint :D jag vill med ha specialgjorda!

2010-11-13 @ 18:34:16
URL: http://bellavie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0