Godmorgon :)

Idag när klockan ringde ville jag inte alls gå upp.. Ville hellre ligga kvar hos älsklingen men näst intill sovandes gick jag upp och fixa mig lite kaffe.. Börjar känna mig lite piggare nu men en kanna till hade ju inte skadat.. Älsklinge och Moa sover fortfarande.. När jag gick upp klockan 6 så kollade jag om Moa va vaken och det va hon.. Sa till henne, det är natten fortfarande så sov du en stund till.. Hon la sig ner och somnade om så där va det inte färdigsovit.. Får se om dom är vakna när jag kommer hem från jobbet eller om jag får väcka dom..
Efter jobbet blir det lite frukost och sen åka en tripp till affären och stor handla :) Nu börjar det bli tomt i kyl,frys och skåp så dax att fylla på :)

Idag kommer även mitt hjärtegull hem :) Så i eftermidda är HELA familjen samlad igen <3<3 Mysnivån på topp :)



I veckan hoppas jag på bra väder så vi kan åka och bada med barnen.. Kollade tidningen idag och det såg ju inte så soligt ut denna veckan ;(
Det känns fan som det är höst redan, vart tog solen och sommaren vägen?!?! Håller tummarna för att den kommer snart :)

Den lill* krabaten lever för fulla muggar i magen.. Den vill nog inte att mamma ska sova på kvällarna för det är då som den håller på som värst.. Men det är mysigt på sitt sätt oxå.. Längtar verkligen tills vi får hålla och se på vårat mirakel, men får allt ta och vänta ett tag till, närmare bestämt december <3<3


Nä nu börjar klockan slå åka-till-jobbet, så det va en liten snabb uppdatering :)
Hoppas ni alla får en bra dag!



En gammal bild på barnen <3




Puss mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0