Jobbigt...

Idag känns det lite jobbigt inom mig för imorgon ska mitt lilla hjärtegull åka till sin pappa :( Jag ska lämna henne på dagis innan jag börjar jobbet och jag hoppas att det kommer gå bra efter några veckors ledighet..
Kommer bli så tomt här hemma i veckan utan Annie och utan Moa.. Moa åkte till sin mamma redan igår.. Men nästa måndag kommer båda hem igen så jag hoppas att denna veckan går i turbo fart.. Jag får se till att sysselsätta mig med massa saker så går det bättre..

Idag när jag vakna och slulle gå så gjorde det förbannat ont i mitt knä.. Har haft ont nu i ca 1 vecka men idag har det vart som värst.. Kan inte riktigt sätta fingret på vart exakt smärtan sitter men det gör ont när jag böjer det.. Så att gå i trappor har inte vart lätt idag.. Och självklart va jag tvungen att tvätta idag så det va ju bara att bita ihop och knalla i alla trappor :( Har det inte försvunnit tills på tisdag så kanske jag ska ta ochj ringa läkarn?


Annars är allt helt kanon här hos oss.. Den lilla bebisen lever rövare i magen på mig och gör "volter" hela tiden :) Mest på morgonen och sen på kvällen när jag ska sova.. Känns underbart att känna <3
Är så fruktansvärt nyfiken på vad det är nu.. Moa tror att det är en lillasyster och Annie tror att det är en lillebror.. Så vi får se vem som har rätt :P Hon kunde ju inte se på ultraljudet så vi får se vad som gömmer sig där inne :)

Nä om jag ska ta mig en dusch och sen sova lite.. Ska ju upp kl 6 imorgon och jobba.. Är riktigt gött att jobba men är lite tungt nu när magen börjar bli allt mer och mer i vägen.. Men jag ska härda ut och försöka jobba fram till beräknat datum :)



Min sambo och våra barn är det viktigaste i mitt liv <3
Är så glad att jag har dom!!


Har tappat bort min sladd till mobilen så det får bli ett gammalt kort på barnen när dom bakar :)










Ha det gött!


Puss mig*

Kommentarer
Postat av: CeciliaB - Mamma ti

Hej! Söt blogg du har här! Jag har också en liten dotter samt en till på gång i lilla magen. Just nu kikar jag runt lite på mamma/gravid-bloggar och blev ju så nyfiken här nu! Inga magbilder? det hade varit roligt :)



Hoppas du har en bra kväll!

Kramar Cilla!

2011-08-31 @ 22:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0