:)

Vilken kväll det va igår.. Ojj.. Det va så skönt att bara komma ut och se folk :)

När vi kom ner till Göteborg så åkte vi och shoppa lite :) Fick köpt lite kläder till Annie och sen kunde jag inte låta bli att köpa till min lilla skrutt så det blev ett par byxor och en tröja :)
Sen köpte jag även ett par skor till mig..
Efter det så åkte vi hem till Marias pappa och spela ett spel, Våghals2.. Va kul.. Sen va det dax att fixa till oss lite för att ta bussen in till Göteborg..
Va väldigt mycket folk men men det gick ju galant trots min stora mage :P

Vi va nog hemma runt 3 inatt och satan va ont jag hade då.. Överallt!! Och det va så gött att lägga sig och få sova.. Och inatt sov jag verkligen bra.. Vaknade kl 11!! Hör ju inte till vanligeheten direkt.. Men jag tror jag vet varför ;) Hade ett leende på läpparna när jag la mig :)


Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik.. Vet inte riktigt vad jag ska hiotta på...?
Önskar att jag hade körkort så jag bara kunde sätta mig i bilen och åka runt, runt, runt..
Lyssna på musik och bara va.. Så underbart..



Nä kanske ska vila en stund nu..


Ha en bra kväll :)


Puss mig*

Kommentarer
Postat av: Morgontrött

Hej, har precis hittat din blogg. Vilka fina bilder du har på dig och din familj. Kul att du går ut en helg i Göteborg fast du är gravid. Du ska föda snart förstår jag det som, lycka till! Fanatastiskt att få ett barn till.



Hoppas du har det fint!

2011-10-31 @ 08:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0