Fredags mys :)

Igår va ju ingen bra dag för mig men idag har det vart bättre :)
Vaknade som vanligt tidigt och med världens värk i ryggen.. Så länge jag står upp så känner jag inte av det men blir lite jobbigt att stå upp hela tiden :P

Fick ett mezz i morses där det stod;
Du ska åka med till trollhättan om 1 timme, så du bara vet :)
Gulliga Maria <3 Men måste erkänna att jag fick lite smått panik eftersom jag fortfarande satt i pyjamas så det va ju bara att hoppa in i duschen och fixa mig..
Fick köpt några presenter till Annie :) Det är ju inte långt kvar tills mitt hjärtegull fyller år..

Ville köpa typ allt till Annie men fick hejda mig.. Men något mer ska jag köpa till henne :)

Sen när jag kom hem så va det väldigt tyst och ensamt här.. Fanns inget att se på tvn heller, så blev på lite dåligt humör.. Men nu känns det mycket bättre :) Sitter och kollar på idol och kikar nätet.. Så jag klagar inte :)


Imorgon kommer bli en kanon dag/kväll :)



Saknar Annie fruktansvärt mycket..
Men snart är det Måndag och då kommer hon hem igen :)
Längtar!!
Älskar mina barn över allt annat <3


Nu ska jag kika vidare på nätet ;)
Ha en fortsatt bra kväll!!



Puss mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0