godmorgon :)

Godmorgon alla läsare!!

Inatt sov jag helt underbart.. Tog lite tid att somna bara, och jag har vaknat några gånger inatt men bort sett från det så har jag sovit skönt :)

Igår skulle Annie och Melina ha pyjamas party och Annie skulle sova över där.. Min lilla tjej börjar visst bli stor nu.. Dom hade haft en bra eftermidda/kväll dom små gullungarna :)

När jag hade lämnat Annie så åkte jag och Jocke till trollhättan för att handla lite kläder till min skrutt :) Ville handla upp hela affären, bebis kläder är ju bara såååå söta.. Men jag fick begränsa lite och köpte bara det som jag skulle :) *duktiga mig* Så snart är allt klart så min skrutt kan komma ut till mig :) Bara lite små saker kvar.. Och idag får jag hem vagnen jag köpt :) Ska kanske sätta ihop vaggan oxå, börjar ju bli dax..


När jag sen kom hem från trollhättan så fick jag ett samtal av Maria att Annie va ledsen så det va bara för mig att cykla och hämta min lill Annie.. Hon hade fått utslag på hela kroppen som kliade och hon va jätte ledsen :( Gör så ont i mig när jag inte kan göra något när hon har ont..
Efter några timmar så somna hon gott och har sovit hela natten :) Hon sover fortfarande, så får se när hon vaknar och då hoppas jag att utslagen är borta..

Idag känns det som det kommer bli en stressig morgon.. Jag ska på begravning och Annie ska hem till Melina och leka under tiden.. Tusen tack för att du hjälper mig Maria :)
Det betyder så otroligt mycket för mig.. Har inte haft någon att kunna lämna Annie till förut när det har behövts..


Nä men om jag ska ta och sätta lite fart och hoppa in i duschen nu då..

Ha det gött där ute!!




Älskar mina barn så otroligt mycket <3




Puss mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0