Mys <3


Trots att jag somna sent igår och vakna tidigt idag så har jag sovit helt underbart inatt :) Men det är ju inte så konstigt efter gårdagen.. Va på så bra humör igår hela dagen och det fortsatte jag va hela kvällen ;)

I morses väckte Annie mig 5,50.. Va ju inte så kul direkt.. Men vi satte oss i soffan och myste till barnprogram :) Och myset har fortsatt hela dagen.. Efter frukosten tog jag och Annie oss en promenad till Ica för att vi skulle köpa en pumpa men det va ju slutsålt så vi fick gå till Willys istället och vilken tur vi hade, det fans bara EN kvar, så det köpte vi :) När vi kom hem så satte vi igång med pumpan.. Annie hade valt hur den skulle se ut och det blev riktigt bra :)
Sen va det dax för lite mat.. Efter maten så ville Annie baka lite pepparkakor så det fick hon göra.. Lite tidigt kanske men vad gör man inte för sitt hjärtegull <3 Annie är allt en mästare på att baka för hennes peppakakor blev jätte fina :) Nu sitter vi i soffan och slappar lite..

Imorgon kommer dom och börjar renovera badrummet.. ANTLIGEN!! Lite små jobbigt bara att vi kommer va utan badrum i en hel vecka.. Hade ju vart en sak om inte Annie hade vart här men nu får vi försöka lösa det på bästa sätt helt enkelt :) Ingenting är omöjligt :P

Så ikväll måste jag ta ut ALLT därifrån, men vet inte vart jag ska göra av allt bara...? Men det löser sig..


Nu är det inte långt kvar tills min lilla skrutt kommer ut till mig <3 Åhh, jag längtar verkligen jätte mycket nu.. Annie är helt inne på att bebisen ska komma när det är snö ute så när hon pratar med bebisen så säger hon " Du får vänta ett tag till i mammas mage, för det har inte kommit någon snö än" Hon är ju så söt min lilla Annie <3

Nä nu ska jag ta och mysa lite till med Annie <3

Annie fixar med sin pumpa :)



Såhär blev resultatet :)




Här är det pepparkaks bak :)




Ha det gött :)




Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0