Rastlös

Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Tvätten är tvättad, mitt hem är städat, disken fixad.. Så vad ska man hitta på??
Känner för att göra något kul.. Vill ut och åka bil men det blir ju lite svårt..
Så istället så får jag ta och skriva några rader här :)

Jag har nu kommit till en punkt i mitt liv.. Egentligen va det inte just denna punkten jag ville skulle komma men sånt är livet och det är bara att försöka gå vidare.. Men det är inte alltid lika lätt varje dag.. Alltid kommer det upp nya saker.. Men mitt beslut det står jag fast vid iallafall :) Och det är ju alltid en början? :)
Fortfarande finns det massa frågetecken men det hoppas jag löser sig.. Snarast!!

Jag tror på detta och på mig själv så jag hoppas att det blir bra :)
Ni som inte gör det, tråkigt för er :P


Nä, vad ska man ta och hitta på nu då.. Åhh, det är så jäkla tråkigt att vara sjukskriven för dagarna blir så fruktansvärt långa..

Kanske skulle ta och packa BB väskan och lite sånt? Kan ju vara bra om den är klar när det är dax att åka in..



Hepp hepp, detta va inte kul..
Ha en bra kväll där ute :)




Puss mig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0