Tårar och åter tårar

Jag fattar inte hur mycket tårar det finns...?
Igår va ingen bra dag för mig om jag säger så.. Va på mvc och där gick det ju inte så bra :(
Eller ja det gick väl bra så sätt..
Min lilla skrutts hjärtljud va bra och det va så mysigt att höra dom slå <3
Sen kom vi fram till mätning av magen, och jag hade vuxit knappt 1 cm.. Så nu ligger jag inte så bra till på kurvan :(
Hade gått ner i vikt ( Och jag fattar inte varför? Jag äter ju ) Men kanske är det så att det hänger ihop med det psykiska? Jag vet inte.. Min barnmorska tyckte att jag skulle åka och göra en viktkoll på min lilla skrutt och kolla hur stor min skrutt är och även fotervattnet.. Fick en tid imorgon..
Usch, jag har så många tankar och funderingar som snurrar i mitt huvud nu så vet inte vart jag ska ta vägen..

Så fort jag kom ut från mvc så brast det och tårarna bara forsa..
När jag väl samlat mig en aning så va det dax att gå in och ta blodprov..
När jag sitter i väntrummet så känner jag hur jag börjar skaka och får anstränga mig för att inte börja gråta igen.. Men när jag satt mig i stolen och vet att det snart är dax så bryter jag ihop igen..
Tårarna tar inte slut..
Fan va pinsamt!!
Jag hatar verkligen att ta blodprov men det har aldrig vart såhär förut..

Usch, efter allt så va det dax att hämta min lilla Annie på dagis och när vi kom hem myste vi ner oss i soffan och kolla på film <3 Annie lyser verkligen upp varje sekund av mitt liv.. Hon får mig alltid på glatt humör..

Idag har det vart lite upp och ner.. Tankarna har kommit emellanåt men annars vart en bra dag.. Men nu på kvällen så kommer allt igen.. När Annie somna så blev det så tyst och då kommer ju allt ikapp mig igen..

Jag hoppas verkligen att allt kommer gå bra imorgon och att min lilla skrutt har det bra där inne..

Hade ju velat ha med dig men du har inte ens brytt dig att fråga om du ska följa med..
Vill så gärna ha med dig för det är ju en del av dig oxå som ligger och växer i min mage..
Men jag ska inte behöva fråga dig om allt och be dig..
Utan det ska komma av dig och egentligen vara en självklarhet..
Kvällen är ju inte slut än men just nu ser det inte ut som du har en tanke på det..


Så imorgon blir det bussen för mig!! Så tråkigt att åka buss själv :(


Nä nu får det vara bra med skrivandet för idag..
Kanske uppdaterar imorgon hur det gick hos läkarn..



Ha det gött!!




Puss mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0