Tidig morgon

Ja idag vakna vi tidigt jag och lilla Annie.. Vaknade i ett ryck när klockan va 5.40, då trodde jag att vi hade försovit oss men när jag fick se vad klockan va så va det ju lugnt.. Kunde inte somna om så vi gick upp när klockan va 6.. Usch, va tidigt.. Somnade ju inte förän klockan halv 1 ca inatt så det blev inte så många timmar sömn för min del inatt inte :( Men men lite kaffe så ska denna dagen gå framåt oxå :)

Med tanke på att vi gick upp så tidigt så kanske vi slipper stressa till dagis idag? Jo men just det!! Spelar ingen roll hur tidigt vi än går upp för vi får ändå stressa.. hahah..

Efter  jag lämnat Annie på dagis så ska jag till mvc.. Och jag hoppas verkligen att jag gått upp i vikt nu efter 1,5 veckas sjukskrivning och massa vila.. Hoppas även att min skrutt växt och att det syns på måtten..
Jag håller tummarna för detta nu..


Nä jag får väl ta tag i våran morgon här..
Kanske skriver hur det gick på mvc?


Ha det gött där ute i denna mörka, regniga och kalla onsdag morgon!!





Puss mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0