trött

Imorses som alla andra mornar så vakna jag innan 7.. Så nu är jag så fruktansvärt trött och vet inte vart jag ska ta vägen.. Är jätte trött men kan inte somna.. Vad gör man då??

Ingen bra dag idag.. Gråten i halsen och vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Eller om jag inte ska göra något av det.. Känner mig så nere nu.. Vill bara kunna få vara glad..


Igår kväll tog jag mig en promenad, eller ja inatt kanske man ska kalla det.. Det va så skönt..
Men inte kunde jag somna för det när jag kom hem.. Somnade inte förän vid 2 typ inatt så det blev inte så mycket sömn :(

Kan inte bara tiden gå fort nu så min skrutt kommer ut..
Då kanske min sömn blir bättre och mina dagar inte blir så långa och tråkiga..


I den mörka natten kan ingen se eller höra mina tårar..
Jag trodde att mina tårar va slut, men tjii fick jag för det..




Är så jävla sugen på Mcdonalds nu oxå.. Varför kan det inte öppna i Vara för??




Nä vad ska man hitta på tro? Vill att det blir kväll, typ NU!!!



Ha det gött



Puss mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0