Vilken dag

Ja, usch vilken dag.. Har inte alls vart på humör idag och känt mig lite nere/deppig.. Har inte vetat varför och klurat på det hela dagen.. För en stund sen kom jag på varför.. Imorgon ska ett stort beslut tas :( Det är ett jätte stort och fruktansvärt jobbigt beslut som ska fattas.. Jag både vill och inte vill men det blir väl bra till slut..

Varför måste livet va så komplicerat ibland?


Jag bara vill att dagen ska ta slut så jag kan lägga mig och sova men samtidigt så vill jag inte att den ska ta slut för varje sekund som går av denna dagen kommer jag närmare morgon dagen.. Åhh, säger jag bara.. Är väldigt kluven..



Imorgon är det jobb och mvc, ska bli mysigt att lyssna på min bebis hjärtljud igen <3 Men ser inte fram emot blodprovs tagningen, hoppas jag klarar det bättre denna gången än sist..


Nä nu får jag ta och sluta skriva, har mycket att skriva men bäst att inte göra det..

Hoppas ni där ute haft en bättre dag än mig..



Det får nog bli en liten promenad nu med min lilla Annie och rensa huvudet lite..
Annie är den som lyser upp min dag <3<3
Älskar mina barn över allt annat på denna jord!!




Gillar denna härliga bild på Annie <3



Puss mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0