Godmorgon :)

Idag väckte Elvira mig 6,50 så det va lika bra att gå upp eftersom vi ska iväg vid 9..
Inatt har jag sovit sådär.. Elvira väckte mig vid 3 inatt och ville skrika lite sen somna vi om :) Valite jobbigt att vakna då eftersom hon sover hela nätterna annars så är inte van vid att jag blir väckt på nätterna..

Annars flyter dagarna på som vanligt.. Lite långtråkigt nu när annie inte är hemma, men hon kommer på måndag igen :) Och då blir det massa mys och full rulle <3

Har börjat fixa med dopkorten oxå, det är en hel del pill med dom.. Är inte riktigt nöjd men det får bli som det blir.. Datumet är bestämt nu och det blev det  som jag ville :) Wihoo!! Så den 25 mars ska Elvira få vatten på huvudet :) Men det är ju en himla massa att fixa med.. Har inte köpt tyget till dopklänningen än.. Vet inte vilken färg heller.. Måste ta och kika på det någon dag..

Idag måste jag ta itu med städningen oxå.. Det är så jäkla tråkigt men jag måste så det är fint här hemma när jag får finbesök i helgen :)

Just nu ligger Elvira och sover så jag ska passa på att ta mig en dusch nu :)
Kanske skriver mer en annan dag!!


Har träffat en person som gör mig glad!
Men det är även blandade känslor..
Jag hoppas att det blir bra en dag..
Och att jag slipper att åka berg o dal bana..
Jag tror på det men frågan är om den personen gör det?
Jaja, det får tiden bestämma..
Jag tänker på dig mycket! :)


Nyårs mys <3


Nä nu blir det en dusch!

Älskar mina barn över allt annat!
Annie och Elvira är mittr allt <3



Ha det gött!

Puss mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0