Lördag

Idag är det lördag, och det betyder lördagsmys med mina små älsklingar <3
Förut gick vi och köpte lördags godis som vi ska mumsa på ikväll :) Hoppas det går något bra på tv ikväll oxå..
Än så länge har vi inte gjort så mycket idag.. Blev väckt av Annie halv 8 för då ville hon inte sova mer.. Jag va trött som bare den i morses men det va bara att kliva upp..
Har även hunnit starta en maskin tvätt och väntar nu på att den ska bli klar..

Nu sitter Annie och äter lite mat och när hon ätit upp så ska vi busa lite :) Får passa på nu när Elvira sover..

I torsdags kan jag säga att det va en bra kväll/natt på länge! Jag somna glad och vakna glad i fredags.. Tänk om jag kunde få ha såna nätter jämt, det hade vart kanon :)


Det känns som jag måste tvingas gära något jag absolut inte vill :( Men det får nog bli att göra så ändå.. Usch det är så jobbigt när man måste men inte vill.. Men jag hoppas ju att det blir bra ändå.. Har tänkt på detta ett tag nu och kommer inte på någon annan läsning :(


Snart är det dax att börja planera Elviras dop oxå :) Men jag undrar hur tiden ska räcka till.. Dygnet borde ha fler timmar.. Men men långa nätter får det bli :)

Nä nu har Annie ätit upp så nu är det bus som gäller :)

Älskar mina barn <3



Saknar er!!

Ha det gött!!


Puss mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0