Väntar

Jag och Elvira sitter i soffan och väntar på att klockan ska gå fortare.. Snart är det dax att hämta Annie på dagis :) Igår va ingen rolig kväll, Elvira skrek igen som vanligt och jag fick inte lägga ner henne.. Det är lite jobbigt när hon skriker så länge och jag är fast.. Hon vill bara ligga hos mig.. Det är mysigt men jag kan inte ens gå på toa.. Mindre skrik tack!! :) Jag hoppas att det snart går över..

Jaha, nu blev det tomt på ord.. Får ta och skriva mer en annan dag :)




Dom orden som kom ur din mun kommer jag aldrig glömma!!
Så säger man inte ens på skoj!!




Älskar mina barn över allt annat <3
Kommer alltid finnas där för dom!



Ha det gött :)



Puss mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0