föööööör kort!

ja, tydligen skriver jag alldeles för korta inlägg.. ska väl försöka ändra på detta då.. ja, ni läste rätt jag ska FÖRSÖKA ändra på det :)
idag försov vi oss lite grann.. vakna halv 8 och då ligger alla barnen fortfarande och sover, hmm va ju inte det lättaste att få väckt dom små sömntutorna :)
fick i dom frukost och på med kläder och iväg till fritids och lämna Annie, sen vidare till dagis och lämna Elvira.. när jag och moa kom hem (efter nästan 1 timme) så la vi oss i soffan och myste ♥
sen när det va dax för mig att gå till jobbet så kom kimmie och passa moa.. efter jobbet hann jag och mia med en kopp kaffe innan det va dax för den långa promenaden igen för att hämta mina älskade barn på fritids och dagis ♥
väl hemma igen blev det tacos till kvällsmat, namnam :)
nu ligger jag i sängen med världens värk i kroppen.. så nu ska jag stänga mina ögon och sova! :)
natten på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0